ونک، ملاصدرا، رو به ‌روی بیمارستان بقیة الله
ساختمان۱۹۳ طبقه۵ واحد۱۴
تلفن تماس
۰۲۱-۸۸۶۰۳۵۹۵
3 آذر 1402 توسط مریم یزدیان

درمان بی اختیاری ادرار با بیوفیدبک در ونک تهران

درمان بی اختیاری ادرار با بیوفیدبک در ونک تهران در کلینیک فیزیوتراپی رایان انجام می شود.

ویژگی بهترین مرکز درمان بی اختیاری ادرار با بیوفیدبک در ونک تهران

بهترین مرکز درمان بی اختیاری ادرار با بیوفیدبک در ونک تهران، مرکز درمانی است که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • دارای کادر پزشکی و درمانی مجرب و متخصص در زمینه بیوفیدبک
  • استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های مدرن و پیشرفته برای درمان بی اختیاری ادرار
  • رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در فرآیند درمان
  • ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم به بیماران در طول درمان

درمان بی اختیاری ادرار با بیوفیدبک در ونک تهران چگونه است؟

درمان بی اختیاری ادرار با بیوفیدبک در ونک تهران شامل یک سری جلسات با یک متخصص فیزیوتراپی است. متخصص فیزیوتراپی از ابزارهای مختلفی برای اندازه گیری و بازخورد عملکرد عضلات مثانه و مجرای ادرار استفاده می کند. این ابزارها به بیمار کمک می کند تا یاد بگیرد چگونه این عضلات را کنترل کند.

در طول یک جلسه بیوفیدبک، بیمار دستگاهی را به ناحیه تناسلی خود متصل می کند. این دستگاه فشار عضلات مثانه و مجرای ادرار را اندازه گیری می کند. متخصص فیزیوتراپی از این اطلاعات برای آموزش بیمار در مورد نحوه انقباض و شل شدن این عضلات استفاده می کند.

بیوفیدبک یک روش درمانی موثر برای بی اختیاری ادرار است. مطالعات نشان داده اند که بیوفیدبک می تواند در درمان انواع مختلف بی اختیاری ادرار، از جمله بی اختیاری ادرار استرسی، بی اختیاری ادرار فوریتی و بی اختیاری ادرار ناشی از اختلالات عصبی، موثر باشد.

کلینیک فیزیوتراپی رایان در ونک تهران برای درمان بی اختیاری ادرار با بیوفیدبک

کلینیک فیزیوتراپی یکی از بهترین کلینیک‌ های فیزیوتراپی در ونک تهران است که خدمات متنوعی را در زمینه‌ های مختلف فیزیوتراپی ارائه می‌ دهد. یکی از این خدمات، درمان بی اختیاری ادرار با بیوفیدبک است.

بیوفیدبک یک روش درمانی غیرتهاجمی است که در آن از ابزارهای الکترونیکی برای اندازه‌گیری و ارائه بازخورد در مورد عملکرد بدن استفاده می‌شود. در درمان بی اختیاری ادرار با بیوفیدبک، از ابزارهای الکترونیکی برای اندازه‌گیری انقباضات عضلات مثانه و کف لگن استفاده می‌شود. این اطلاعات به بیمار کمک می‌کند تا نحوه انقباض و شل شدن این عضلات را یاد بگیرد و کنترل بهتری بر آنها داشته باشد.

در کلینیک فیزیوتراپی رایان، درمان بی اختیاری ادرار با بیوفیدبک در تهران توسط کادر درمانی مجرب و متخصص انجام می‌ شود. این کادر درمانی ابتدا علت بی اختیاری ادرار را تشخیص می‌ دهند و سپس با توجه به علت، برنامه درمانی مناسب را برای بیمار طراحی می‌ کنند.

درباره مریم یزدیان
من دکتر مریم یزدیان متخصص فیزیوتراپی از دانشگاه شهید بهشتی هستم. شما میتوانید برای انجام انواع فیزیوتراپی به کلینیک فیزیوتراپی رایان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما