ونک، ملاصدرا، رو به ‌روی بیمارستان بقیة الله
ساختمان۱۹۳ طبقه۵ واحد۱۴
تلفن تماس
۰۲۱-۸۸۶۰۳۵۹۵
3 آذر 1402 توسط مریم یزدیان

درمان یبوست با بیوفیدبک در تهران

در این مقاله از سایت بهترین مرکز درمان یبوست با بیوفیدبک در تهران را معرفی می کنیم.

درمان یبوست با بیوفیدبک در تهران چگونه است؟

درمان یبوست با بیوفیدبک  این صورت است که بیمار در ابتدا توسط یک متخصص فیزیوتراپی معاینه می شود تا علت یبوست مشخص شود. سپس، درمانگر با استفاده از حسگرهای الکتریکی، فعالیت عضلات کف لگن بیمار را اندازه گیری می کند. این حسگرها معمولاً در ناحیه راست روده و عضلات شکم قرار می گیرند.

در طول درمان، بیمار با مشاهده بازخوردهای دیداری یا شنیداری، یاد می گیرد که چگونه عضلات کف لگن خود را به طور موثر شل یا منقبض کند. این کار به بهبود هماهنگی بین عضلات کف لگن و عضلات روده کمک می کند و می تواند منجر به بهبود حرکات روده و کاهش علائم یبوست شود.

آیا درمان یبوست با بیوفیدبک در تهران برای همه افراد مناسب است؟

درمان یبوست با بیوفیدبک برای همه افراد مناسب نیست. افراد زیر نباید از این روش درمانی استفاده کنند:

  • افرادی که باردار یا شیرده هستند
  • افرادی که دارای بیماری‌های قلبی یا عروقی هستند
  • افرادی که دارای بیماری‌های عصبی هستند

هزینه درمان یبوست با بیوفیدبک در تهران چقدر است؟

درمان یبوست با بیوفیدبک در کلینیک فیزیوتراپی رایان

کلینیک فیزیوتراپی رایان یکی از بهترین کلینیک های فیزیوتراپی در ایران است که در زمینه درمان اختلالات دستگاه گوارش، از جمله یبوست، تخصص دارد. این کلینیک به عنوان یکی از مراکز پیشرو در زمینه استفاده از روش بیوفیدبک در درمان یبوست شناخته می شود.

دلایل برتری کلینیک فیزیوتراپی رایان در زمینه درمان یبوست با بیوفیدبک عبارتند از:

تجربه و دانش کافی متخصصان: متخصصان فیزیوتراپی در کلینیک رایان دارای تجربه و دانش کافی در زمینه درمان یبوست با بیوفیدبک هستند. آنها ابتدا با انجام معاینات و بررسی های لازم، علت یبوست را تشخیص می دهند. سپس، با استفاده از روش بیوفیدبک، به بیمار کمک می کنند تا نحوه عملکرد عضلات روده و مقعد را یاد بگیرد و کنترل بیشتری بر آنها داشته باشد.

استفاده از تجهیزات پیشرفته: کلینیک فیزیوتراپی رایان از تجهیزات پیشرفته و مدرن در زمینه بیوفیدبک استفاده می کند. این تجهیزات به متخصصان فیزیوتراپی این امکان را می دهد تا درمان را برای هر بیمار به صورت شخصی سازی شده انجام دهند.

نتیجه گیری موفق: کلینیک فیزیوتراپی رایان در زمینه درمان یبوست با بیوفیدبک دارای نتایج موفقی بوده است. بسیاری از بیمارانی که از این روش درمانی استفاده کرده اند، بهبود قابل توجهی در علائم خود داشته اند.

درباره مریم یزدیان
من دکتر مریم یزدیان متخصص فیزیوتراپی از دانشگاه شهید بهشتی هستم. شما میتوانید برای انجام انواع فیزیوتراپی به کلینیک فیزیوتراپی رایان مراجعه کنید.

(01) دیدگاه

  1. سارینا
    3 دی 1402

    سلام واقعا ممنونم از شما. من به کلینیک شما مراجعه کردم برای درمان یبوست و الان واقعا وضعیت بهتری دارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما